Menu

Fiat Croma 2.0 i.e

Fiat Croma  2.0 i.e
Podařilo se mi sehnat starší italský automobil značky Fiat Croma. Jedná se o stařičký, ale luxusní pohodlný automobil. Fiat stál asi dva roky v garáži (tzv. depozitu), kde byl téměř netknutý, ale problémy se přece jen vyskytly.
reklama konec reklamy

Fiat Croma je pětidveřový liftback od Giugiara, nástupce Fiatu Argenta a předchůdce Fiatu Croma druhé generace. Výroba probíhala v letech 1986 až 1996.

SPECIFIKACE MÉHO:

  • rok výroby: 1992
  • zdvihový motoru: 1995 cm³
  • motor - 16V I4 DOHC
  • výkon 137 koní
  • Recenze od Armina - Fiat Croma 2.0ie

Dva roky. To je doba co chudák Fiat podléhal přírodě, jako je mráz a vysoké teploty. Projevilo se to zejména rzí na celém podvozku a hlavně na výfukovým potrubí, velké problémy dělaly i prasátka na brzdách, bohužel celé dva roky auto stálo v garáži se zataženou ruční brzdou, dokážete si představit ty problémy při vyjetí z garáže ? Naštěstí stačilo nastříkat sprejem konkorem a pobouchat disky.

Majitel vozidlo odstavil z důvodu vybijení baterie a ztráty oleje, měl i druhý automobil, proto mu o tohle moc nešlo. Vzhledem k proreznutí vlnovce se musela vyměnit i pohyblivá část výfuků. Nedopatřením se mi podařilo rozbít okýnko u spolujezdce, no.

PŘIČINY a OPRAVY :

  • vybijení autobaterie - zkrat u předního světla - objímka žárovky.
  • ztráta oleje - utěsnění olejové vany pomocí silikonu Gasket seal - Soudal.
  • rachot výfuku - výměna vlnovce.

FOTOGRAFIE:

10-7.jpeg 24-4.jpg 27-5.jpeg 2013-08-24-2720.jpg 2013-08-24-2721.jpg 2013-08-24-2723.jpg 2013-08-24-2724.jpg 2013-08-24-2725.jpg 2013-08-24-2726.jpg


Děkuji, že jsi se podíval(a) na můj článek!
Na webu mám spoustu dalších, všechny Ti rád přehledně vypíšu během okamžiku.
Napsáno: 15.8.2013
Přečteno: 5535x
Vytisknout článek
Sdílet:   | závadný obsah
Známka článku:  1 (hodnoceno 2x)



Diskuse k článku:

Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).

Jméno:

Opište kontrolní kód:
captcha
Zpráva:

b i url img code   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



, | croma | 15.3.2015 odpovědět

mam uplne stejnou ale mam k.o. digi topeni proste majitel predemnou nejakej mechanik jezedak rozkopal el. jak v palubce tak u motoru a perlicka na konec projistotu se drzel pravidla srouby na poloose a alternatoru jen zastrcit naco dat maticku a utahnout. 6


Jste ztracení v hledání menu? Nemusíte hladovět! Stačí kliknout na tu malou hamburgerovou ikonu v pravém horním rohu.