Menu

Prázdniny pod objektivem

Inspiraci pro tento projekt jsem našel na blogu - Projekt 365. Autor webu Projekt 365 fotodokumentuje každý svůj den a sdílí ho na své webové stránce. Forma tohoto jakéhosi online deníku mě natolik zaujala, že jsem se rozhodl takto dokumentovat celé letní prázdniny.

1.7.2012 - 31.8.2012, den po dni

Ukončení projektů

Vážení přátelé, kamarádi, návštěvníci,
letní školní prázdniny uběhly jak voda. Začínal jsem prvním dnem a dnes už končím šedesátým druhým. Tím uzavírám letošní projekt "Prázdniny pod objektivem" a s hrdostí oznamuji - Jóó vydržel jsem přidávat den za dnem. V mé hlavě byla otázka, zda pokračovat či ne, ale nakonec jsem se rozhodl, že dále pokračovat nebudu. Diskuze bude stále otevřená a můžete i přes ukončení projektů něco napsat.

Děkuji !!!

31.8.2012 - 62 den

Ach jo. Toto zase uteklo... Poslední prázdninový den zakončení u babičky a dědy na zahradě u grilu.

30.8.2012 - 61 den

Venku je ošklivé počasí, chladný vítr, prší prostě se nedá nic dělat... Nezbývá nic jiného než zůstat doma a předposlední prázdninový den trávit opět u multiplayerových her.

29.8.2012 - 60 den

Lukáš pořádal akci s názvem - Slavnostní ukončení dvouměsičních letních školních prázdnin u mě na zahradě, pod pergolou u grilu a ohně se šlahounem od vodnice v hubě, do nočních hodin .... Super akce... :D Název jsem si vymyslel a pravda je jen částečně :D

28.8.2012 - 59 den

Pro dnešní událost nemám fotografii, takže si myslím, dokuď neseženu náhradu v průběhu týdne nemá cenu sem vůbec něco psát.
Asistence při stěhování, spíše vystěhování starého nábytku u Alčiny příbuzních.

27.8.2012 - 58 den

Našel jsem si chvilku - asi 7 hodin volného času k hraní her na PC, konkrétně postarší GéTéÁčko San Andreas, pochopitelně po síťi (SA-MP) a samozřejmě proti přítelkyni a ségře :D

26.8.2012 - 57 den

Měla to být vtipná fotografie. Ve skříni mám zabudovaný počítač - základní deska, zdroj, ventilátory, HDD, ale najde se i DVD-ROM, dva volné nezapojené disky 20GB a 120 MB :D O vnitřní osvětlení se starají 4 výkonné modré leddiody (CMD 4500). Červeným tlačítkem PC spouštím nebo vypínám. Externí ventilátor by měl spíše odsávat, vím, ale vyfoukává se prach.

osmý týden

25.8.2012 - 56 den

20. jubilejní Císařský den, který se konal už od pátka, tudiž byl dvoudenní. My s přítelkyni přišli na průvod císaře Karla IV a jeho ženou/manželkou > Nevím. Zakončení bylo neuvěřitelně nádherné ! Zážitek na dalších x let - videomapping na radniční věž a mohutný ohňostroj mě hodně překvapil !

24.8.2012 - 55 den

Je pátek, předposlední týden školních prázdnin. Já musel do školy doklasifikovat si tělocvik. Úspěšně. Přítelkyně mi dělala doprovod, po mém hříchů společně šli odlovit ještě několik kešek v Chomutově. Abych za ten den toho neměl málo, šel jsem ještě s Davidem umýt auto a vyčistit potahy. (Fotografie je archivní, bohužel jsem neměl po ruce mobil ani fotoaparát, David také ne)

23.8.2012 - 54 den

S Alčou jsme se sebrali a vyšli na stolovou horu Úhošť. Byl to půldenní výlet. Odlovili kešku. Při cestě z hory jsme romantickou procházku zakončili v jedné čajovně v Kadani.Dopili čaj a autobusem odjeli domů.

22.8.2012 - 53 den

Dnešní den nebyl tak drsný jako včera a předevčírem. Ranní bouřka a studený vánek skrz ventilačky oken, mi dodával energii až do pozdních hodin dnešního večera. Krátce po obědě nám s přítelkyni vyhládlo, a tak jsme navštívili prodejnu Lidl.

21.8.2012 - 52 den

Přítelkyni už dlouhou dobu slibuji, že si s ní zahraju kulečník. Vyrazili jsme si do místní klidné hospůdky na okraji města.

20.8.2012 - 51 den

Nesnesitelné horko pokračuje. Nebylo jiné východisko, než navštívit koupaliště v Perštejně. Voda měla 22 °C. Teplota vzduchu 38 °C

19.8.2012 - 50 den

Konečně po dlouhé době dorazily slunečné paprsky k zemi. Horko bylo nesnesitelné, a tak jsem po dlouhé době vytáhl ségru ven vč. přítelkyně. Autem vyrazili do 20 km vzdálené vodní nádrže Nechranice, která je určená k rybolovu, atp... My využili koupání.. Bylo to skvělé !!

sedmý týden

18.8.2012 - 49 den

FK Sosani se zúčastnili turnaje ve fotbale v Okounově. FK Sosani se umístili na druhém místě. Soupeřem netradičně byli i dívky. Ty se umístili na předposledním místě. Více fotografií naleznete v mé fotogalerii

17.8.2012 - 48 den

Po práci na výlet za hranice České Republiky - pro pár kešek. Krásná procházka s přítelkyní při krásném počasí. Více fotografií naleznete v mé fotogalerii. Dnes mi skončila brigádnická smlouva.

16.8.2012 - 47 den

Vchodové dveře jsou sice usazené, ale po třech dnech práce ne zcela hotovy. Není omítnuto, podbetonováno a ani stržené nálepky. No což.... firma k nezaplacení :D

15.8.2012 - 46 den

Na fotografii je důkaz, že i holky umí manuálně pracovat, tedy jak který, ta moje umí. Vytvářela do zdi díru pro zapuštění krabice, kde bude ovládácí část z elektrickým zámkem pro alarm.

14.8.2012 - 45 den

V neděli ve večerních hodinách na silnici E442 (13) mezi Kláštercem nad Ohří a Kadaní došlo k vážné dopravní nehodě, kde bohužel zemřeli 4 mladý lidé ve věku 17 a 18 let, jedna dívka stále bojuje o život. Na místo tragédie jsem se byl dnes s kamarádem podívat, je to hrozné. Upřímnou soustrast rodičům, příbuzním a kamarádům.

13.8.2012 - 44 den

Alenka (přítelkyně) má dnes svátek. Společně jsme ho oslavili na zahradě u talíře chlebíčku a dvěma plechovkami energetických nápojů. Fotografii dodám později.

12.8.2012 - 43 den

Zítra nám budou prý měnit oboje vchodové dveře (zadní a přední vchod). To jsem teda zvědavý jak budou vypadat.

šestý týden

11.8.2012 - 42 den

S přítelkyní na výletě v Mostě. Dnešním cílem bylo asi 17 kešek (stihli jsme jich jen 6 :D). Vyšlápli jsme kopec k rozhledně - Hněvín, ten kopec nás vyčerpal, a nezbývalo nic jiného, než navštívit McDonald´s. Poslední návštěva byla na novém jezeře Most. Více fotografií v mé fotogalerii.

10.8.2012 - 41 den

S Davidem na nákupech. Navštívili jsme několik obchodů v Kadani, zéjmena s oblečením, jídlem a pekárnu.

9.8.2012 - 40 den

Předposlední týden na brigádě a den před víkendem stál za to ! Betonování posledního patra. Tentokrát přes 4,5 kubíku betonu vyzvedl jeřáb v nevzpomínám si na název.

8.8.2012 - 39 den

Míchám beton na nedostatky v podlaze (asi 2 míchačky). Klídek a pohoda... A jinak na fotografii to vypadá uklizeně nééé ? :D

7.8.2012 - 38 den

Den byl opět pracovní. Každá práce navíc si zaslouží jednak větší mzdu a odměnu od přítelkyně, ta mi udělala moje milovaný sýrový rohlíky a rovnou jich bylo pět ! Opravdu gooood :D

6.8.2012 - 37 den

Uff... Jsem utahaný. Betonovala se podlaha v druhém patře Domů kultury v Ostrově. Já byl pod kladkou a beton posílal v kýblech. Trocha matematiky - Celkem bylo 750 kg dovezeného betonu, do každého kbelíku jsem hodil dvě lopaty .cca 5 kg, kolik jsem celkem vyzvedl kýblu ? Ř.?

5.8.2012 - 36 den

Sbíráme popadané jablka ze stromů na zahradě :D

pátý týden

4.8.2012 - 35 den

Je to poslední fotografie z úprav skalky. Porovnejte z datem 19.7, 29.7 a dnes. Každý z nás se musí alespoň jednou za den pochválit, já se ale chválím rovnou několikrát. V dnešním dni jsem využil několik řemesel - zahradník, uklízeč, vodoinstalatér, zámečník.

3.8.2012 - 34 den

Je krásné počasí, žádné mraky, zima ani horko, tak akorát. Proto jsem tento den nevyužil jinak než procházkou po městě s přítelkyni. Zašli jsme spolu i na železniční most, kde máme nyní i svou již druhou kešulku.

2.8.2012 - 33 den

Horko... Nemam rád, když je na teploměru přes 35 °C na slunci. Přehřívám se, a proto jsem přešel na aktivní chlazení.

1.8.2012 - 32 den

Jedna další z mnoha pracovních. Tucet chlapů muselo naskákat na zvedací vozík (ještěrku). Nebýt chlapů asi by se ještěrka převrátila s těžkou betonovou skruží.

31.7.2012 - 31 den

Pokračujeme ve výkopových pracích. Již jsme objevily plynovod a provedli pažení výkopu. Při cestě domů se stala autonehoda od Ostrova. Bohužel se mi nepodařilo zachytit celé nabourané auto. Více podrobností nemohu poskytnout :-)

30.7.2012 - 30 den

V práci jsme začali kopat díru na propoj odpadní roury z kulturního domu do hlavní stoky (kanalizace). Blbá trubka o rozměrech 150 mm si vyžaduje 390 cm vykopané zeminy do hloubky, šiřka 2 metry. Jde to velmi pomalu, protože se "někde" nachází vodovodní potrubí a plynovod. Také se propadla zemina (předposlední fotografie).

29.7.2012 - 29 den

Těšil jsem se na chladný den, ale bohužel se odpoledne objevilo slunce a sluneční paprsky ohřívali čidlo na teploměru na 36°C. S přítelkyni jsme byli na procházce v Kláštereckém parku a jako klasicky zakončily na chatě, kde jsme upravovaly zeleň - tvoříme skalku (cca 5% hotovo - navazuje na den 19.7).

čtvrtý týden

28.7.2012 - 28 den

Dnesniho dne jsem nemohl dospat. Nastala sobota a konal se nas poradani event - jizda na matracich po rece Ohri. Nejhorsi hruza byla, jestli se vubec nekdo zucastni, nakonec byla ucast hojna. Alca pripravuje na svem blogu vyjimecnou reportaz. Pár fotografiíí najdete na me fotogalerii.

27.7.2012 - 27 den

Cas v praci utekl jako voda. Ve tri mi skoncila sichta a pul hodiny trva cesta z Ostrova domu. Vykoupal a najedl jsem se. Napsal pritelkyni at se oblekne a vyrazime na koncert Tomase Kluse. Klus je opravdu borec ! Pár fotografiíí najdete na me fotogalerii.

26.7.2012 - 26 den

Mírové náměstí v Ostrově. Mají tam dvě fontány. Hromadu dlažebních kostek. Prostor pro cca 5-6 tisíc lidí možná víc. Nejlepší točenou zmrzlinu v Ostrově. Dále pekárnu, hračkařství, obydlené byty, nedaleko česká pošta a samozřejmě i větnamská tržnice.

25.7.2012 - 25 den

Fotografie je vyfotografovaná v suterénu kulturního domu v Ostrově. Momentálně se nacházím pod bývalém a snad i posledním otačejicím jevištěm v ČR. Bylo zrušeno z důvodu modernizace. .

24.7.2012 - 24 den

Opět dlouhý pracovní den. Dnes mi to dělá na výplatní pásce o +10 hodin více. K večeru jsem byl u přítelkyně a udělali jsme si puding a dívali na TV. Večer jsem koukal na farmu na Nově - začíná to tam být hustý. Jsme použito 6 ×

23.7.2012 - 23 den

Pracovní den - míchání šťuku ... šťukování schodíště ( na fotografii není stěna ještě omítnutá ).Po práci doma a veget.

22.7.2012 - 22 den

Ze soboty na neděli jsme s přítelkyní byli a přenocovali na chatě,dívali se na televizi, dali si tousty, prostě relax.... :D Doma následovalo totéž.

třetí týden

21.7.2012 - 21 den

Vím, že už jsem trapný z tím satelitem, co zde píšu obden. Ale moje rozhořčení je aktuální a to nad známým poskytovatelem satelitních služeb. Skylink a CSlink zavedl od září 2012 tzv. servisní poplatek! Odůvodnují to tím, že je čím dál více uživatelů, a tudíž větší nárok na provoz a technologii. Ovšem klamou své zákazníky více v tomto článku !

20.7.2012 - 20 den

Je pátek a mě začala platit pracovní smlouva na určito (brigáda). Jsem přidavač na stavbě. Mým úkolem je stavebním dělníkům namíchat např. maltu, štuk a namíchanou směs poslat vrátkem do vyšších pater, kde materiál bude odebrán prostřednictvím okna dělníkem. Fotografie je zaměřená na místo, kde budu trávit 22% z pracovní doby. Zatím je to fajn.

19.7.2012 - 19 den

Je to sice momentka, ale záběr by měl být spíše na okolní porost než na mě :D Na levé části lze vidět pouhým okem uřízlou část větve (stromů), oproti pravé blíže u objektivu, kde je jakýsi zlatý déšť. V podání dřevorubce (MĚ!!!) všechno padlo za obět digitálního signálu - hlavně strom. Signál se zvýšil o uctihodných 20%. Na místě vznikne menší skalka.

18.7.2012 - 18 den

Ráno a odpoledne s přítelkyni pařba hry Red Alert 3. V podvečer na zahradu dodělat boiler - funguje, ohřívá. Dnes to je a bude stručný.

17.7.2012 - 17 den

To snad není ani léto ! Zase prší a teplota nevystoupala nad 16 °C, no jo no. Půl dne doma. Poté, co příšel táta z práce domů jsme jeli na zahradu, kde jsme chtěli konečně zprovoznit el. boiler. Bohužel zjistily jsme, že budeme muset koupit nový tzv. ustřik s menším průměrem. Tak zítra opáčko.

16.7.2012 - 16 den

Jak jen začít... Dnes jsem vstal neobvykle brzo, v 07:02 středoevropského času. Po ránu hned zaplatit internet. Cestou zpět koupit pár věcí na oběd. A odpoledne znovu zkusit správně nasměrovat parabolu satelitů, A POVEDLO SE !!! Obraz a zvuk v HD, super. Na chatě konečně televize. STB se nechytal (není pokrytí)

15.7.2012 - 15 den

Venku prší, fouká nepříjemný vítr a slunce vyjde jednou za půl dne. Takže celý den na PC. Víc netřeba sdělovat :D

druhý týden

14.7.2012 - 14 den

Včerejší den (pátek třináctého) jsem v pořádku a bez úhony na zdraví přežil, ač jsem odřídil cestu do Jirkova a zpátky (silnice byli neobvyklé prázdné). Co v Jirkově ? S rodiči do elektra pro dig. satelit. Který jsem dnes na zahradě montoval a snažil nasměrovat na družici. Bohužel mé všechny možné pokusy byli neúspěšné a obrazovka stále ukazuje - není signál.

13.7.2012 - 13 den

Pátek třináctého je v mnoha zemích považován za nešťastný den. Na Velký pátek byl ukřižován Ježíš Kristus a při Poslední večeři sedělo u stolu třináct lidí a ten třináctý z nich byl Jidáš, který Krista zradil. Zcela reálný základ má tato pověra v pátku 13. října 1307. Právě tento den začal francouzský král Filip IV. ..číst dále

12.7.2012 - 12 den

Dnes je čtvrtek. Je nuda. Počasí vůbec nepřeje. Za doprovodu silného větru a mírných přeháněk se nedá nic dělat. Tak jsme s Álou zajeli autem na zahradu a pod pergolou opravovali mé kolo - nové lanka k zadní brzdě a k oboum přesmykačům.

11.7.2012 - 11 den

Přesně před dvěma lety jsem se seznámil s jednou holkou, bydlí přes dvě silnice od mého bydliště. Začalo to nevinně - společné chození ven, psaním na icq a po čase došlo i na první pusu při konzumování gumových medvídků v kočárkárně. Nyní je to přesně druhý rok, co jsme spolu a zatím nám to skvěle klape. Druhé výročí jsme samozřejmě spolu patřičně oslavili.

10.7.2012 - 10 den

Alča (přítelkyně) je s rodinkou na výletě v Liberci - od neděle. Já jsem nechtěl. Ráno jsme se ségrou uklízeli pokojíček. Odpoledne jeli pro mamku do práce a hned k babičce, na naší zahradu zalít rajčata, kukuřici, hrášek, ředkvičky, chily papričky, okurky. Cestou domů jsme se zastavili v místní hospůdce na dvou pivech a ségra si dala točenou kofolu.

9.7.2012 - 9 den

Co bylo dnes ? Flákání s velkým F !!! Až do odpoledne, kdy jsem zavolal svému kamarádovi, zda by mi nepůjčil vozík za auto na odvoz nějakého železa ze zahrady. Půjčil, železo jsme naskládali na vozík a jeli do 3,5 km vzdáleného kovošrotu. Celkem jsme vyskládali 180 kg nepotřebného kovového materiálu :)

8.7.2012 - 8 den

Dnes je neděle. O neděli se prý nic nedělá. To znamená, že se dnes ušetřím dlouhého psaní a dnešní den popíšu heslovitě. Vzbudil jsem se v deset, zašel na zahradu vyzkoušet nový křovinořez na živý plot, s tátou zabudoval novou ptačí budku. Celé odpoledne a podvečer jsem propařil (Spec Ops The Line) :D Večer FARMA a po ní spát.

první týden

7.7.2012 - 7 den

Byla to pořádná bitva, silně vyrovnáná, nakonec jsem ale skonal :D Alča mě porazila div néé na remízu ve hře Red Alert 3 ! Z mé hlavy se nyní čoudí rozrušením vztekem. Prohru jsem neunesl a proto jsem s Alčou (neporazitelnou) vyrazil do blízké, ale oblíbené čajovny v Kadani (Kašmíru). Dnes slavila páté narozeniny a pro nás zákazníky byla připravená 50% sleva ! No neber to ! Happy-B

6.7.2012 - 6 den

Krátce před obědem (kuřecí řízek s bramborem) jsem vyzkoušel zbrusu novou akční střílečku - Spec Ops The Line. (Recenze na blesk.cz). Odpoledne zašli s přítelkyní na chatu, tam jsme zhlédli dva filmy - John Carter: Mezi dvěma světy a druhý Kronika. Asi 10 minut před koncem druhého filmů se spustil déšť s bouřkou. Zajela pro nás autem moje mamka, aby jsme nezmokli :)

5.7.2012 - 5 den

Tak jsem zapařil s Alčou dopoledne Red Alert 3 a opět jsem nad ní vyhrp20background-color: rgb(204, /OPTION/td204, 204);ál :D Ha Haaa :D Na odpoledne byl již plán naplánován. Odlovit několik kešek v Perštejně, odlovily jsme jen jednu :D A jeli domů unavený a spát :D Na tom kopci je někde keška !

4.7.2012 - 4 den

Dnes zkráceně - Rozšířily jsme na zahradě v koupelně elektroinstalaci, a to konkrétně přesunutí světelného přepínače a pro budoucí elektrický boiler na vodu nová zásuvka ve výšce .cca 190 cm. Odpoledne procházka po městě s Alčou, která se mnou uzavřela sázku, každý den po dobu 14 dní od zítřka, bude jíst 3 rohlíky za 10 minut :D :D To jsem zvědav :D Také nakupujete rádi v LIDLU ?

3.7.2012 - 3 den

Krásné probuzení dnes, akorát na oběd. Jak já se tak těšil na to, že si konečně zapařim toho nového Snipera V2, no ale ono nic :D Vůbec mě to nebavilo. Uninstall :D Dnes vyšel event viz. zmíňka v "1 den". Nečekalo nás nic jiného než se sebrat s kamarádem a přítelkyni na místo, kde vyplujeme na nafukovacích matracích. Nevíte oč tu jde ? GC3PKFZ. Místo našli, listing upravený do čista a zítra jen zajistit restauraci. Nyní televizní noviny a poté Farma. Dobrou noc.

2.7.2012 - 2 den

Dnešní den byl opět ve znamení úklidu na zahradě. Bordel ze zahrady jsme s tátou odvezly do sběrného dvora, jeli jsme celkem dvakrát. Odpoledne jsem se sešel s přítelkyni a vyrazily společně k nám na zahradu se dívat na film - Tvůj snoubenec a můj milenec. Cestou zpět domů nás chytla pěkná bouře za doprovodu mohotných blesků. Doma mě čekalo mé oblíbené jídlo, k tomuto nemusím ani maso :D

1.7.2012 - 1 den

Dnes je první den, kdy se začíná plně rozjíždět můj projekt. Vlevo je fotečka, a zde je text, který momentálně čteš. Co jsem dnes dělal ? Dnešní den bych nazval spíš mírně pracovní. Ráno jsem si přeinstaloval Windows (7), v poledne zašel na zahradu uklízet. Odpoledne spolu s přítelkyni, ségrou a kamarádem naplánovaly GC event, tak snad ho reviewer brzy schválí.

Přidat komentář

, | Pekne | 23.9.2012 odpovědět

Zdravím, akurát som narazil cez http://projekt365.cz/prehled-projektu/ na tento web, pekný prázdninový denník :-), pokúsim sa aj ja spraviť niečo také, ale aspoň s 3 fotkami 1

, | - | 8.8.2012 odpovědět

Fakt hezký to máš.. jednoduchý, a zároven smysluplný.. takovej letní deníček :))

, | - | 26.7.2012 odpovědět

Pěkné fotečky,vedeš si skvěle :)) jen tak dál Lukášku :-*

, | erz.blog.cz | 8.7.2012 odpovědět

neco podobnyho si taky na blogu vedu ale jen ve stylu galerie mas to hezky cau mej se

Jste ztracení v hledání menu? Nemusíte hladovět! Stačí kliknout na tu malou hamburgerovou ikonu v pravém horním rohu.