Rychlá oprava palivové nádrže
Heverem jsem prorazil palivovou nádrž. Šroub od zvedáku se naštěstí zachoval jako dočasný špunt a já tak nepřišel o poměrnou část kapaliny - benzínu v nádrži. Kdysi dávno jsem prorazil i olejovou vanu na polní cestě a použil taktéž K2. Je to vynikající preparát pro zacelení různých otvorů a odolný vůči chemickým látkám. Cena je velmi uspokojivá, něco málo přes 120,- Kč. V servise by si mechanici účtovali za zacelení díry, popř její zavaření částku 1300 až 2500,- Kč, dle náročnosti.
Doporučuji tedy epoxidované lepidlo GAS TANK REPAIR 28 G, které vyjde mnohem levněji a funguje okamžitě. Po zacelení díry jsem do 15 minut mohl již odjet bez úniku benzínu. Zbytkový benzín jsem vyjel, abych druhý den provedl řádné zacelení díry a její okolí. S kompletním očištěním, bez přítomnosti kapaliny. Po 12 hodinách je hmota zcela vytvrdlá a pevnost se vyrovná kovu. První den a třetí jsem zkontroloval případný únik, vše v pořádku.
Pozor! Při nánosů hmoty na tekoucí kapalinu se sice dočasně přeruší únik kapaliny, ale později hrozí opětovný únik! Doporučuji tedy nádrž vyprázdnit, místo řádně očistit, odmastit a vysušit a až poté díru zacelit. Důležitý je také čas na vytvrdnutí. Po řádném vytvrzení je možné nánost obrousit do požadovaného vzhledu.
Na webu mám spoustu dalších, všechny Ti rád přehledně vypíšu během okamžiku.
Diskuse k článku:
Přidat komentářJedná se o plastovou nebo kovovou nádrž? Dost podstatná informace...
V mém případě se jedná o nádrž plastovou. V tomto případě bych (nejde-li) jinak zacelil díru do doby, než dojde k odbornému zavaření plastové nádrže. Tento přípavek je vhodný pro kovovou nádrž, neboť se jedná o epoxidové lepidlo.
Koupila jsem a asi stary kousek... hmota byla tak tvrdá, že šla ztěží promísit. Bohužel jsem nikde na balení nenašla jakékoliv datum