Koupil jsem si čínskou čtyřkolku EHO SG 300
Cesta ke čtyřkolce
Už asi rok váhám nad tím, zda si pořídit klasický dvoukolový motocykl nebo čtyřkolku. Dokonce jsem měl na přelomu roku 2015 vyplněnou přihlášku do autoškoly, abych si rozšířil řidičské oprávnění na skupinu A, tedy řízení motocyklů. Konec konců to nějak utichlo a přihláška doteď leží někde v šuplíku. Impuls pro koupi mi dala přítelkyně Andrejka, která jako opravdová vesničanka čtyřkolku nedávno dostala. Bez velkého váhání jsem začal hledat čtyřkolku pro sebe abychom mohli jezdit spolu.
Koupil jsem si čínu - EHO SG 300
Moje požadavky na čtyřkolku byli celkem náročné - výkon větší jak 10 Kw, s platnou STK, možnost řídit s B, v top stavu a hlavně za co nejméně peněz (oni totíž lepší čtyřkolky odpovídajicí mým požadavkům jsou stejné drahé jako ojetější automobil). Nakonec padla volba na čínskou čtyřkolku s homologací v ČR pro dvě osoby, platnou technickou do 6/2017, výkon 14.9 Kw (tj. asi 20 koní), najeto .cca 2110 km. Vizuálně ale i motorově byla vymazlená, prodávajicí vlastní autoservis, neměl jsem pochyb o kvalitě ani o špatném kupu, tudíž jsem si jí druhý den hned odvezl do garáže.
Dvakrát jsem vyjel a dvakrát to dopadlo špatně :D
- při první jízdě se mi roztrhl řetěz, jak jsem byl šťastný, že to byla pouze řetězová spojka, ale tlačit 271 kg čtyřkolku asi 2 kilometry lesem bylo nic moc. Spojku jsem koupil druhý den za .cca 48 kč, nechal jsem si objednat další dvě náhradní, kdyby náhodou.
- při druhé jízdě to bylo už trochu vážněji, podcenil jsem rozmáčený terén a zapadl jsem takovým způsobem, že se mi čtyřkolka převrátila ze srázu do potoka. Z potoka jsem vyjel krásně, protože ale neexistovala cesta zpět musel jsem to objet. Kde jsem zapadl znovu. Tudíž jsem objednal naviják na 12V, abych se takovým situacím už vyhnul.
Na webu mám spoustu dalších, všechny Ti rád přehledně vypíšu během okamžiku.
Diskuse k článku:
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
Jaką długość paska napędowego / klinowego? Zerwał mi się i nie mogę znaleść wymiarów