Lidl v Klášterci nad Ohří

Lidl v Klášterci nad OhříPřečtěte si příběh obyčejné dívky, co pracovala v Lidlu jako prodavačka a ukázku toho, jak amatérsky a pomstychtivě pracuje jejich nižší management. Píšu to jako varování pro ostatní a upozornění za trapné a podlé postupy jejich personální politiky.

Přečtěte si příběh obyčejné dívky, co pracovala v Lidlu jako prodavačka a ukázku toho, jak amatérsky a pomstychtivě pracuje jejich nižší management. Píšu to jako varování pro ostatní a upozornění za trapné a podlé postupy jejich personální politiky.

Moje švagrová Monika pracovala v Lidl Klášterec nad Ohří celkem dlouho a byli s ní spokojení, alespoň ji šéf vždy chválil. Jednoho dne se rozhodla, že by chtěla změnit prostředí a od kamarádky dostala nabídku na práci v pekárně PEKOSA. Monika je poctivé děvče, a tak ve vší slušnosti šla za svou nadřízenou Michaelou Gajdošíkovou a včas jí oznámila, že chce odejít a dokonce slušně odpověděla i na její otázku KAM chce odejít. Gajdošíková však pocítila neodvratný pocit, že musí odchodu dobré zaměstnankyně zabránit, nebo ji to alespoň hezky česky zkomplikovat, a tak zvedla telefon a zavolala regionálnímu manažerovi, který se jmenuje Zhorný. Krom základní informace o tom, že chce Monika odejít, mu šéfka klášterského Lidlu svazácky nahlásila také jméno fimy, tak Monika odchází.

A přišla reakce – Někdo z vedení Lidlu pak zavolal do pekárny PEKOSA a vyčinil jim, že chtějí přetahovat jejich zaměstnankyni a údajně padlo také něco o tom, že to přece nemohou dělat, když od nich Lidl bere pečivo!
A pak se Pekosa nechala dětinsky zastrašit, management Lidl se zachoval prasácky, a do několika hodin Monice z Pekosy zavolali, že ji do pekárny vzít nemohou, že si to vedení Pekosy rozmyslelo.
Vyhrožování, podrazy, absolutně neprofesionální personalistika. Manažeři Lidlu by se měli stydět, protože se zachovali jako estébáčtí bonzáci a natlákáři. A Pekosa přišla o slušnou zaměstnankyni proto v jejím vedení pracují srabi, co utečou do kouta, když gigant zadupe.
Lidl o Moniku stejně přišel, podala výpověď a po téhle zkušenosti odchází. Je to ale smutný důkaz zoufalé firemní politiky v Česku.

Zdroj: Facebook, sk. Klášterec nad Ohří, napsal David Vaníček


Sdílet článek na Facebook
Sdílet článek na Twitteru
Vytisknout článek
Nahlásit tento článek jako závadný

PŘIDAT KOMENTÁŘ...


Realista, HR v ČR(1.4.2015)
Je to spíš příběh naivity. Takové věci se prostě při výpovědi vedoucímu neříkají. Měli jste se lépe učit a tím získat více možností a cenu na trhu práce.
Schopný zaměstnanec vytipovaný od začátku k propuštění, proberte se.
Také věříte na celosvětová spiknutí, že?
Pofiderní branže, tak tady zase nastolte socialismus.
Jak to před listopadem vypadalo v obchodech a ve službách vůbec, Vám můžou říct rodiče.
Jste snílci a osobní svobodu můžete využívat až když budete mít opravdu možnost volby.
Bez vzdělání a znalosti jazyků těžko, to Vám zbyde jenom market,pekárna nebo fabrika.

Tojsemja, Markety(23.3.2015)
Personální politika je velmi promyšlená a rozhodně není zaměřená na prospěch zaměstnanců, protože ti jsou jen kusy ve hře. Některé postupy jsou záměrné, aby sloužily jako odstrašující příklad. Záleží na tom, za jakou hranici až kdo z nás je ochoten zajít - a věci snášet.
Je běžné, že jeden zaměstnanec je už od začátku vytipovaný k brzkému propuštění - jako výstraha. A může se stavět na hlavu a pracovat do úmoru. Je to smutné, ale píšu to jen jako poznámku, že nejde o firemní politiku v ČR - je to obecný jev v téhle pofiderní branži. Využijme svobody osobní volby!
(Článek je napsaný dobře!)